4 Aralık 2013 Çarşamba

Saçlar için badem yagı


Daha önceden söylediğim gibi ben saçlarım için yağlı bakımları ya duştan önce yapıp tüm saçıma uyguluyorum ya da duştan sonra nemli saç uçlarıma çok az miktarda kullanıyorum. Şimdiye kadarki yöntemleri (gliserin, bebek yağı, zeytin yağı…) ya sadece uçlarına ya da duş öncesi tüm saçıma uyguluyordum. Ama sadece badem yağını hem duştan önce hem de sonra nemli saçlarıma uyguluyorum.
Badem yağı kaşlara, kirpiklere ve saçlara çok sık kullanılan bir yöntem. Tüyleri güçlendirdiği ve yenilerini çıkarttığı biliniyor. Ve genellikle tüm saça, saç dipleri de dahil olmak üzere kullanılıyor. Ben de duştan önce sürüp yaklaşık yarım saat bekletip saçlarımı yıkıyorum. İyice arındırdıktan sonra nemli saçlarımın uçlarına da bir damlacık serum gibi sürüyorum. Ama bu benim her hafta üst üste yaptığım bir şey değil. Arada sırada, saçlarım ihtiyaç duyduğunda yapıyorum.
Bu yöntemden memnunum saçlarımı yumuşatıyor, parlatıyor. Memnunum ancak sık sık yapıp saçlarımı alıştırmak istemiyorum. Arada sırada yapılabilecek bir bakım olduğu için seviyorum. Değişik markalar kullandım, aralarında çok fazla fark göremedim. O yüzden size marka önermiyorum.

Saç uçlarım için kullandığım diğer yöntemlerden;

Sarıkız saç serumu için şurayı,
Gliserin için şurayı,
Bebe yağı için şurayı,
Zeytinyağı için şurayı,
Argan yağı için şurayı tıklayınız…

0 yorum:

Yorum Gönder