4 Aralık 2013 Çarşamba

Sarıkız saç serumu


Sarıkız saç serumunu kuru saç uçlarım için uzun araştırmalar sonucu almaya karar vermiştim. Galiba bi sene önce aldım bu serumu. Fotoğrafta gördüğünüz resmi bugün çektim ve bir senede kullandığım miktarın ne kadar az olduğunu görebiliyorsunuz.
Saçlarım diplerim yağlı ancak uçları maalesef kupkuru oluyordu. Tıpkı bir çalı gibi oluyordu. Ben de uçlarını nemlendirmek, biraz da yumuşatmak için birçok yöntem denedim. Bunlardan biri de bloglarda, forumlarda kullananların çok memnun kaldığı, bi nevi saçlar için mucizevi bişeymiş gibi anlattıkları saç serumları oldu. Sarıkız kullananların birçoğunun memnun kaldığı bir marka olduğu için ben de sarıkız boyalı olmayan saçlar için olanını aldım.
Saçlarımın sadece uçlarına çok az miktarda(öyle herkesin dediği gibi fındık büyüklüğünde falan değil, çok daha az) sürdüm. İlk sürdüğümde neye benzediğini bilmediğim için acemilik çektim. Çünkü bana fazla yağlı geldi, saçlarıma yedirdikçe saçlarımı dindirip, yumuşattı. İlk sürdüğümde denemek amaçlı kuru saçlarıma sürmüştüm ve fena değildi. Ancak ertesi günü kalktığımda saçlarım aşırı yağlanmışlardı. Saçlarım kirli o yüzden olabilir diyerek, banyodan sonra nemli saçlarıma sürdüm bu sefer, saçlarımı kuruttuğumda saç uçlarım yumuşamak yerine kazık gibi oldular, üstelik kirli hissinden kurtulamadım. Ve saçlarım akşama kadar bile dayanamadan yağlandılar, çalı gibi oldular, tülerdiler. Ve en kötüsü de saç dökülmem arttı. Kesinlikle diplere gelmeyecek şekilde sürmeme ve en az beş kez kullanmama rağmen hiç memnun kalmadım.
Başka bir marka saç serumu daha kullanmadım. Çünkü bir ürünü alıp daha sonra kullanmayıp bir kenara atmayı sevmiyorum. Bence kozmetik ürünlerinin deneme boyları olmalı ve çok ucuza satılmalı, böylece insanlar daha çok ürün deneyebilir.
Kısacası sarıkız saç serumunu önermiyorum.

Saç uçlarım için kullandığım diğer yöntemlerin yorumları:

Gliserin için şurayı,
Bebe yağı için şurayı,
Badem yağı için şurayı,
Zeytinyağı için şurayı,
Argan yağı için şurayı tıklayınız…


4 yorum:

  1. Faydalı bir bilgi işime yaradı tşk ederim

    YanıtlaSil
  2. acaba nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun zamandır almadım ben ama kozmetik mağazalarında vardır diye düşünüyorum... eğer almadıysanız Elseve mucizevi bakım yağını önerebilirim :)

      Sil
  3. Bu serumu nereden bulabilirim ???

    YanıtlaSil