27 Aralık 2013 Cuma

Yılbası desenleri-3 / Bugün tırnagımda hangi oje var-28


Dün belki yılbaşı için bir tane daha yazı yazabilirim demiştim ve fark ettim ki ben hiç yılbaşı şapkası yapmamışım. Bu sefer her birine farklı bir desen yapmak yerine bütün tırnaklarıma yılbaşı şapkası yaptım. Sanırım yılbaşıyla ilgili son desenim bu olacak ve ben de içinden birini seçip kullanacağım. Bant kullanarak yapmadığım için süper düzgün şapkalar yapamadım, sizler bantla üçgen şekli yapıp daha düzgün şapkalar yapabilir ve şapkalarınızı süsleyebilirsiniz. Ben şimdilik bu deseni 1 gün kullanıp, yılbaşına son birkaç gün kala normal tırnaklarıma döneceğim. Belki son bir desen yapıp tırnaklarımı dinlendirebilirim.
Şimdilik görüşmek üzere, esen kalın :)

Yılbaşı desenleri-1 yazıma şurdan
Yılbaşı desenleri-2 yazıma şurdan ulaşabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder