4 Aralık 2013 Çarşamba

Sehir silüeti-Bugün tırnagımda hangi oje var-17


Uzun bir aradan sonra bugün nihayet tırnaklarıma oje sürmeye elim gitti. birazcık tembellikten birazcık kış rehavetinden oje sürmüyordum. Daha önce internette gördüğüm bir desen vardı ama mutlaka siyah oje gerekiyordu, benim de bugüne kadar siyah ojem yoktu. Bu yüzden gidip bi siyah oje aldım ve uzun süredir aklımdaki şehir silüetini yapmaya başladım.
Tırnaklarım kısa olduğu için nasıl durur diye düşünüyordum, bence gayet güzel durdu. Tek sorunum gökyüzü için mavi ojemin olmamasıydı, onun için de yeşil rengi uydurdum. Tekrar gidip bi mavi almak zor geldi :)
Kısa küt tırnaklar için yapılabilecek güzel bir desen. Uzun tırnaklarda daha uzun binalar yapmak gerekecek. Bence kısa tırnaklar için ideal :)  kenarlarındaki taşmalar için kusura bakmayın, sürer sürmez çektim fotoğrafı.

0 yorum:

Yorum Gönder