24 Kasım 2018 Cumartesi

Loreal Elseve Dream Long Şampuan



Çok çok uzun yıllar kullandığım şampuan yani Elseve Arı sütü şampuan üretimden kalkınca yeni şampuan arayışına başladım.

Loreal Elseve markasından memnun kaldığım için diğer şampuanlarından da memnun kalacağımı düşünüp saçları onaracağını, kırık uçları yokedeceğini ve saçların sağlıkla uzayacağını vaadeden Dream Long şampuanı denemeye karar verdim. Bu seri Türkiye'de yok sanırım, arkadaşım yurtdışından gelirken getirmişti benim için. 

İlk kullanımda saçlarımı ağırlaştırıp, çabucak yağlandırdı. Ancak ilk kullanımda değişik şampuan kullanmanın bu gibi sonuçlara yol açacağını düşünüp kullanmaya devam ettim. 

Yaklaşık 1 ay sonunda saçlarım, yıkasam da yağlıymış gibi bir görüntüde, saç diplerim kepekli, saç uçlarım kupkuru ve asla şekle girmeyen bir hale gelmişti. Benim saçlarımı inanılmaz ağırlaştırdı ve asla verdiği vaatlerin hiç birini tutmadı.

Sanırım çok çok kuru saçlara daha iyi gelebilecek bir şampuan, benim gibi normal ne yağlı ne de çok kuru saçlara sahipseniz kullanmanızı önermiyorum. Tabi ki doğru şampuanı bulmak için denemek çok önemli ancak benim deneyimlerim bu şekildeydi malesef. 

Eğer aranızda kullanmış olan varsa sizin saçlarınızdaki etkiyi merak ediyorum, yorumlara yazarsanız süper olur :)

Şimdilik bu kadar, yeni yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın :) 

11 yorum:

  1. Güzel anlatmışınız ağzınıza sağlık. Bende https://www.cosmetica.com.tr/loreal-paris-elseve-dream-long-onarici-bakim-sampuani-550-ml.html buradan almıştım. Çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  2. Saçım çok kuru platin renk bana bu seri ıyi geldi ve diğer 6 çiçek özlü olan altın rekli seri tek geçerim mükemmel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda da dediğim gibi kuru saçlara iyi gelebilecek bir ürün. Size de iyi gelmiş olmasına sevindim. 6 çiçek özlü olanını da kullandım ancak yine memnun kalmadım, o yüzden başka markalara yöneldim.

      Sil
    2. https://youtu.be/MqyiZxeQ63I saç Uzatma Hayallerini Kestirip atma videoma bakabilirsin !

      Sil
  3. Bu Ürünü bende kullanmaya başladım. Yaklaşık 12 kere filan yıkadım saçımı belki düzelir umuduyla gerçekten saçlarıma çok zarar verdi. Ağırlaştı saçlarım, hiç karışmazdı duştan sonra kesinlikle saç kremi filan kullanmadım fakat bu şampuanı kullandıktan sonra saç kremi olmadan saçlarımı açmak mümkün değil. Saçlarım kupkuru oldu dipleri ne kadar yıkasam durulasamda yapış yapış oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yürürken8 Ekim 2019 06:43

      Sizde de bendeki gibi aynı etkiyi bırakmış. Sanırım bu markanın en kötü şampuanı bu.

      Sil
  4. Bende denedim çok kötü elseve drem long saclarim çok fazla döküldü kolay tarama diyo ama saclarim hic açılmadı birbirine girdi ve kurudu bir ay kadar kullandim belki degsiisr diye ama dökülme asiri artti bende kullanmayı biraktim normalde elseve kullanirim onarıcı oalnindan gayet iyi ama bu seri berbat o kadar reklam vs yapıp boyle bir sonuç almamiz üzücü..

    YanıtlaSil
  5. Rezalet ötesi bir seri! Çok hoşuma giderek kullanmıştım. Saçımı yumusatmasi hoşuma gitmişti. 2 ay düzenli kullandım. Bu süre içerisinde saçlarım her banyoda avuc dolusu döküldü. İlk başlarda çok onemsemedim.Ama bu giderek arttı. Ve saçkıran çıktığını fark ettim. Doktor belli testler yaptı hepsi temiz çıktı. Stresten olabileceğini soylediler ama ben çok eminim ki her şey bu seriyi kullanmamla başladı. Dokulme 2 ay boyunca artarak devam etti. Sonrasında kullanmayi kestim ve dökülme durdu. Tabii artık çok geçti. Saçlarımın belli bir kısmı çoktan gitmişti.İspatlayabilecegim bir durum olsa dava acabilmeyi çok isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun, ben o kadar dayanamamıştım açıkçası, gerçekten içeriğinde ne varsa her türlü saçta kötü etkiler bırakıyor. Üzülmeyin eminim saçlarınızın yerine yenileri çıkacaktır. Sonuçta genetik, içten gelen bir dökülme olmamış.

      Sil
  6. Saçlarım ince telli ve cok cabuk birbirine karısır kullandigimdan beri seriyi tüm ürünleriyle beraber kolay taranıyor ve uzaması gözle görülüyor saçlarimi cok güzel uzatti bende bu sekilde etki etti

    YanıtlaSil
  7. Saçlarım bir süredir çok dökülüyor .elseve 'in bu serisinden ilk kez aldım .ilk kez saçlarım aşırı dökülüyor .bu şampuanı kullanmaya ara vereceğim .bakalım 😕

    YanıtlaSil