23 Nisan 2019 Salı

Garnier Fructis Şampuan - (6 ay kullanım sonrası)



Garnier Fructis şampuanı ile ilgili daha önce bir yazı yazmıştım. Okumak için şuraya tıklayabilirsiniz. Açıkçası ev şampuan çöplüğüne dönmeye başladığı için artık yeni şampuan denemek yerine bu şampuanı kullanmaya devam etmeye karar verdim.

Sanırım uzun kullanım sonrası saçlarım bu şampuana, şampuanın silikonsuz ve parabensiz oluşuna uyum sağladı. Daha önceki yazımda saçlarımı cansız ve mat yaptığından, diplerini yağlandırıp uçlarını kuruttuğundan bahsetmiştim. Zamanla saç derim bu şampuana alışınca eski düzenine girdi ve saçlarım çabucak yağlanmayı bıraktı. Yine artık eskisi gibi parlak saçlarıma kavuştum. Saç uçlarımın kuruluğu için ise daha önce hakkında yazdığım L'oreal Elseve mucizevi bakım yağı kullanmaya tekrar başladım. Bu yağ saçlarımı banyo sonrası taramayı inanılmaz kolaylaştırıyor, dolayısıyla saçlarımı kırmadan yıpratmadan tarayabiliyorum.

Konuyu dağıtmadan özet geçecek olursam Garnier Fructis Şampuan uzun kullanım sonucu saçlarımın alışması sonucu tekrar alınacak şampuan listesine girdi. Saçlarımı yumuşak, parlak, canlı gösterirken, saç derimi ferahlattı. İlk başta kepeklenme yapmasına rağmen şuan kepek yapma durumu ortadan kalktı. Parabensiz ve silikonsuz olması ise benim için artı bir özellik.

Eğer bulabiliyorsanız bu şampuana bir şans verebilirsiniz.

Yorum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder