4 Aralık 2013 Çarşamba

Saç uçları için bebe yagı


Saçlarım için kullandığım ürünleri bir çırpıda bugün yazmak istedim. O yüzden kullandığım bir diğer yöntem olarak bebek yağına geçiyorum. Ne yöntem kullandıysam hepsini araştırarak, daha önce kullananların yorumlarına bakarak yapmaya karar veriyorum.
Bebek yağını banyodan sonra nemli saçlara uygulamak birçok kişinin yaptığı bir uygulama, hatta bazıları kuru saçlara da uyguluyor. Ama ben yağlı bakımları ya saçlarım nemliyken ya da banyoya girmeden önce uyguluyorum. Bebek yağını bütün saçlarıma uygulamadığım için banyodan sonra nemli saçlarıma uyguladım. Bunun için dalin’in aloe veralı bebek yağını aldı. Aloe vera hastalığımı da başka bir konuda size anlatırım :)
Evet nerde kalmıştık… banyodan sonra saçlarım nemliyken çok azıcık alıp saç uçlarıma aynen saç serumu gibi yedirdim. İlk zamanlarda çok güzel bir parlaklık, ışıltı verdi saçlarıma ve hatta saç uçlarım hiç olmadığı kadar nemli ve güzel göründü. Ama ilk bir aydan sonra sanırım saçlarımda bu duruma alıştı ve o ilk zamanlardaki gibi güzel görünüme kavuşamadım bir türlü. Çok az kullandığım için saçlarımı ağırlaştırmadı, rahatsız edecek kadar yağlandırmadı. Kullanmayı bıraktığımda kalıcı bir etkisi olmadığını da gördüm. Çünkü saç uçlarım o eski sert hallerine döndüler.
İşte bebek yağı maceram da burada sona erdi. Ben de bebek yağını banyo sonrası nemlendirici olarak uyguluyorum artık :)

Saç uçlarım için kullandığım diğer yöntemlerden;

Sarıkız saç serumu için şurayı,
Gliserin için şurayı,
Badem yağı için şurayı,
Zeytinyağı için şurayı,
Argan yağı için şurayı tıklayınız…

0 yorum:

Yorum Gönder