19 Aralık 2013 Perşembe

Arko nem zeytinyaglı krem



Arko’nun klasik kremini yıllarca kullandıktan sonra bu kremini de denemek ancak yeni yeni kısmet oldu. Arko’nun markası nedeniyle güvenip aldığım bir krem. Tüm cilt tiplerine uygunluğu, el yüz ve vücut için kullanılabildiği ve en önemlisi de zeytinyağlı olduğu için aldım. Yine deneme amaçlı küçük tüplerden birini aldım. Ambalajı güzel, albenili, biraz da ambalajı için değişiklik yapmak istedim kremimde.
Kremin ağır olmayan taze bir kokusu var. Sanmıyorum ki kimseyi rahatsız etsin bu koku. İçini açtığımda içinden açık yeşil, fıstık yeşili gibi bir renkte krem çıktı. Genellikle kullandığım kremler beyaz olduğu için şaşırdım biraz. 24 saat boyunca nemlendirme vaadi veriyor ve kıvamlı, yağlı bir yapısı var. Açıkçası cildim kuru olduğu için ben yağlı kremleri daha çok seviyorum. Kimisi için bu bir sorun olsa da benim için sorun değil, hatta yazın bile yoğun kremler kullanırım. Ellerim için kullandığımda 24 saat olmasa da ellerimi yumuşattı. Hemen emilmese de dediğim gibi bu benim için büyük bir sorun değil.
Bu kremde yaşadığım tek sorun yüzüm için kullandığımda önüne çıktı. Önceleri kremden şüphelenmesem de yüzümde minik minik sivilceler çıkmaya başladı. Bu sivilceler hem minik minik, hem çokça hem de beyaz beyaz olduğu için beni sinir ettiler. Ne zaman bu kremi sürsem ertesi güne kalmadan sivilceler çıktığı için kremi bir dönem kullanmadım ve anladım ki sorun kremde. Bu yüzden sadece ellerim için kullandığım bir krem olarak kaldı benim için.

Bitince tekrar almayı düşünmediğim, bir an önce bitmesini dilediğim bir krem.  

0 yorum:

Yorum Gönder