20 Aralık 2013 Cuma

L'Oréal Elseve multivitamin sampuan ve saç kremi


Bu şampuanı ilk kez kullanmaya başladığımda işte hayatımın şampuanı demiştim. Hatta üzerine iki yıl kadar da kullandım ve hatta ekstra hiç saç kremi falan da kullanmadım bu dönemde. Elseve şampuanları bir zamanlar en kaliteli şampuanlardandı, ilk tanışmamız aslında hangi şampuanı alacağımı bilmediğim bi dönemde oldu.

Bir dönemler Fransa’da yaşarken hatta ilk gittiğim dönemlerde şampuan almak için markete gittim ve bilmediğim, anlamadığım onca şampuanın arasında sadece normal saçlar için yazdığından dolayı bu şampuanı aldım. İlk aldığımdan son kullandığım zamana kadar çok memnundum. Saçlarım ipek gibi, ışıl ışıldı, resmen tokalar saçımdan akıyor durmuyordu, saçlarımı o kadar güzel yapıyordu. Tek sorunu saçlarımı birazcık dökmesiydi. Ben onu da kabullendim açıkçası, çünkü saçlarım sağlıklı, canlı, yumuşacık olduktan sonra önemsemedim bu sorunu. Ne zamanki Türkiye’ye döndüm ve bu şampuanı Türkiye’den aldım, saçlarım bir o kadar kötü cansız, sağlıksız oldu. Hem de bakımlar yapmama rağmen toparlayamadım saçlarımı. Sanırım aynı marka olmasına rağmen Türkiye’deki şampuanlarla yurtdışındakiler aynı değil. Maalesef bu durum birçok kozmetik ürünü için geçerli. Ne aldığım kremler ne şampuanlar ne de diğer ürünler yurtdışındaki kadar kaliteli çıkmıyor. Aynı markanın aynı ürünü yurtdışıyla Türkiye arasında dağlar kadar fark yaratıyor.
Türkiye’de bu ürünün saç kremini de almıştım. Krem de saçlarımı yeterince açmıyor, taramayı kolaylaştırmıyor ve ağırlaştırıyor. O yüzden ben de şampuan kullanmadan önce saçlarımı taramak için kullanıp, şampuanı sonra uygulayarak kremi bitirmiştim. Şampuanı ise şampuan mezarlığına gönderdim.

Tekrar da almadım ne kremini ne şampuanını. Ancak elseve’e bir şans daha vererek arı sütlüsünü almışlığım vardır ki, o da bir sonraki yazımın konusu olacak :)


Son olarak şampuanın kokusu beni rahatsız etmedi, ağır kokuya sahip değil.

0 yorum:

Yorum Gönder