24 Aralık 2013 Salı

Yılbası desenleri-1 / Bugün tırnagımda hangi oje var-26


Hiçbir yorum almamamdan anlıyorum ki merakla falan beklenmiyor yılbaşında tırnaklarımıza neler yapabiliriz yazım :) hep diyorum, bu yazılar bana terapi oluyor, kimse okumasa benim için bir arşiv oluyor. Neyse konuyu saptırmadan, bugün yılbaşında tırnaklarımıza neler yapabiliriz diye göstermeye çalışacağım.
Ben resimlerde olduğu gibi her tırnağıma farklı bir desen yapmaya çalıştım. Yılbaşı ağacı, kar taneleri, hediye paketi, yılbaşı çorabı gibi desenler yapmaya çalıştım. Siz de benim gibi her tırnağınıza farklı desenler yapabileceğiniz gibi hepsine aynı deseni de çizebilirsiniz. Mesela ben yılbaşı gecesi bütün tırnaklarıma aynı deseni yapmayı düşünüyorum. Çünkü her biri farklı olduğunda bana karmaşık geliyor.
Bugünlük bu desenleri gösteriyorum ama önümüzdeki günlerde yazımın devamı ve yılbaşı için farklı fikirlerle yeni yazılar ekleyeceğim. Beni bekleyin anacımmm :)

Yılbaşı desenleri-2 yazıma şurdan,
Yılbaşı desenleri -3 yazıma şurdan ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

  1. https://www.stil-vagonu.com/makyaj-ve-bakim-alisverisi-avon-cosmetica-kozmela-migros/ buradan tüm alışverişimi yazdım. :)

    YanıtlaSil