23 Aralık 2013 Pazartesi

Dalan D’olive Zeytinyaglı sampuan



Dalan ile şurdaki yazımda bahsettiğim yoğun bakım kremi sayesinde tanışmıştım. Kremden memnun kalınca, dalanın diğer ürünlerine de bakmak istedim ve şampuanını almaya karar verdim. Tabi bunun için önce internetten bir araştırma yapıp kullananların yorumlarını okudum. Bu şampuanı kullananlar genellikle saçı yumuşak, parlak yaptığını ancak çok çabuk yağlandırdığından bahsetmişler. Saçlarım kuru olduğu için ben yağlandırma konusunu sorun yapmayarak almaya karar verdim. Şampuanı alalı sanırım bi 6-7 ay oluyor. Yorum yapacak kadar kullanma fırsatım olduğunu düşünüyorum.
Biraz da bu şampuanı parabensiz oluşu, zeytinyağlı olması nedeniyle aldım. Şeffaf, yeşil ve sıvımsı bir yapısı var. Saçlarımı bu şampuanla yıkadığımda iyi köpürdü ve saçlarımı durularken gıcır gıcır temizlenmiş bir his bıraktı. İlk birkaç kullanmamda saçlarımı yumuşak, parlak yaptı, yağlanma konusunda bir sorun yaşamadım ama uzun süre kullandıkça saçımı daha çok kuruttu, kabarttı, püskül püskül bir hal aldı saçım. Şampuanı anneme denettiğimde saçlarının sertleştiğini söyledi.

Dalan şampuanın resimde gördüğünüz gibi yarısından fazlasını kullandım. Saçlarım alışır umuduyla kullanmayı bırakmadım ama maalesef istediğim sonuca bir türlü ulaşamadım ve şampuanı bitiremeden başka şampuana geçtim.    

0 yorum:

Yorum Gönder