24 Aralık 2013 Salı

idil oje çıkarıcı aseton


Oje desenleri, tırnak ve el bakımı ile ilgili birçok yazı yazmama rağmen asetonlardan neden bahsetmedim bilmiyorum ama tırnaklarımı silerken asetonlarla ilgili de yazmak istedim. Kullandığım 3 farklı asetondan bahsedeceğim ama sırayla gitmek istiyorum ve her biri için ayrı yazılar yazacağım.
İlk olarak idil aseton ile başlamak istiyorum. İdil asetonu yakın zamanda kullanmaya başladım. Birkaç aydır elimde ve daha önce hep farklı bir markayı kullanıyorum. Kokusu beni rahatsız etmeyen şekersi bir koku, üzerinde besleyici olduğu yazsa da asetonun besleyiciliğine pek inanmıyorum ki içinde sadece su, aseton ve gliserin olduğu yazıyor. Gliserinin besleyicilik özelliği kattığını düşünmüyorum.
Asetonda her şeyden önce beklentim her rengi kolaylıkla silmesi, açık renklerde birçok aseton işlevini yerine getiriyor zaten ama koyu ve simli renklere ne yapsak nafile. Henüz simli renkleri kolaylıkla çıkaran bir asetonla buluşmadım ben.
İdil aseton da diğerleri gibi açık renkleri kolaylıkla çıkarıyor, koyu renklerde tırnak diplerimdekiler hariç kolaylıkla çıkarıyorum, simlilerde ise zorlanıyorum ama tırnağımı çok da zorlamamak için hafif hafif çıkarıyorum.

Açıkçası bittiğinde koşa koşa almayacağım ama kullandığım diğer asetonlardan pek farkı olmadığı için denk gelirse ucuz bulursam alacağım.  

1 yorum:

  1. cosmetica.com.tr'den almıştım en son oje çeşitlerini. 3 ayrı marka arasında en fazla indirim herzaman cosmetica da gördüm

    YanıtlaSil