14 Aralık 2013 Cumartesi

Bugün tırnagımda hangi oje var-22


İzmir’de birçok küçük markette flormar, golden rose, cecile ojeleri kolaylıkla bulabiliyorum. Flormar ojeleri kendi mağazalarından veya kozmetik mağazalarından almaya gittiğimde özellikle bazı serileri pahalı oluyor. İşte ben dün yeni bir market keşfettim flormar ojeler için, görür görmez karıştırmaya başladım, içinde bulunduğu hazne ağzına kadar çeşit çeşit oje doluydu ve en güzel yanı da bütün hepsi, özel seriler dahil aynı fiyata 1.75 lira olmasıydı. Bir sürü renk beğendim ama maalesef hepsini almam mümkün değildi. Ben de içinden iki tane seçtim, diğerleri aklımda kalsa da yerlerine bıraktım. İşte aldığım iki ojeyi deneme amaçlı iki tırnağıma sürmüştüm, kalan tırnaklarımı da eve gelince tamamladım. Eskiden ne kadar mat oje hastasıysam bu aralar bi o kadar simli, ışıltılı ojelere yapışıyorum. Her ikisi de fotoğrafta çok belli olmasa da ışıl ışıllar. Sanırım yılbaşında da tırnaklarımı süsleyecekler :)

0 yorum:

Yorum Gönder