17 Aralık 2013 Salı

Isana aloe veralı el ve tırnak kremi


Isana ürünlerini ben sadece Rossmann’larda buluyorum. Eğer başka bir yerde varsa bilemiyorum. Rossmann Almanya’dan ürünler getiren bir küçük market diyelim. Genellikle kozmetik olsa da küçücük mağazalarında her şeyi bulabiliyorsunuz. Ürünleri kaliteli midir değil midir bilmiyorum çünkü her ne kadar Almanya’dan geliyor olsa da kalitesiz olabiliyor.
Benim bu kremi alma sebebim aloe veralı olması, en azından üzerinde öyle yazıyor. Yine üzerinde keratin ve E vitamini de bulunduğu yazıyor. El kremi olması nedeniyle sadece ellerim için kullanıyorum. Ağır ve yağlı bir krem değil. Sürdüğümüz anda hemen emiliyor ancak emildikten sonra elimde kadifemsi bir his bırakıyor. Sanki elime pudra sürmüşüm gibi hissediyorum ki akabinde elimi yıkadığımda kaygan kaygan bir his oluyor ellerimde. Aslında tam olarak emilmemiş gibi düşünüyorum o zaman. Elimi yıkamadığımda verdiği his güzel, yazın rahatlıkla kullanılabilecek türden bir krem. İçindeki keratin tırnaklarımı öyle süper yaptı diyemem, herhangi bir değişiklik olmadı. Kışın eller çatlamasın diye kullanacaksanız işe yarayacağını söyleyemem. Yazın çantamda dursun arada sürerim diye düşünüyorsanız alınabilir. Kokusu akılda kalıcı bir koku değil, yani Isana aloe veralı krem dediğinizde, evet çok güzel kokar diye aklımıza gelmez ama çok kötü bir kokusu da yok, en azından ağır kokmuyor.
Bütün bu yazdıklarımdan bu kremi alır mısınız almaz mısınız bilmem ama ben bitince tekrar almayacağım :)

0 yorum:

Yorum Gönder