7 Aralık 2013 Cumartesi

ilk cecile ojem no:111 mor /Bugün tırnagımda hangi oje var-18


Normalde renk renk her oje için ayrı ayrı yazı yazmıyorum ama ilk kez bir cecile marka oje aldığım için bunu yazmak istedim. Hem’de bugün tırnağımda hangi oje var başlığıyla birleştirdim ki aynı şeyleri tekrar tekrar yazmayayım. Tek bir oje cecile markası bütün ojeleri için genelleme yapmamı sağlamasa da 111 numaralı oje hakkında biraz bişeyler yazmak istedim.
Bu aralar Tansaş marketlerinde renk renk cecile ojeleri görüyordum. Her gittiğimde karıştırıp karıştırıp almamak için kendimi zor tutuyordum ama bu rengi görünce dayanamadım. Mor renk arayışındaydım, aslında mat koyu bir mor istiyordum ama bu rengi görünce alıverdim.
İlk olarak renk çok güzel, hiç düşünmeden almama tek neden bu oldu. Bildiğiniz gibi flormar dışında pek oje almıyorum. Ben de cecile ojelerle tanışmak için bu fırsatı bulunca kaçırmayayım dedim. Nerde kalmıştım, renk evet renk çok güzel bir mor, içinde sim değil ama ışıltılar var, yanar döner bir renk ama tırnakta o yanar dönerlik belli olmuyor. Sürüldüğünde o şişedeki ışıltısı olmadı bende. Yeni almış olmama rağmen ojenin kıvamı pek koyu geldi bana, öyle koyu olunca sürümü kolay olmuyor maalesef. Düzgün sürebilmek için fırçaya bolca oje almak gerekiyor ki bende çok kalın oje sürmeyi sevmiyorum. Bu durumda kolay kolay kurumuyor dolayısıyla.
Ojenin fırçasını flormar pretty serisinin ojelerine benzettim yani kısa, küt, kalın geldi, sürümü zorlaştıran bir durum bu. Bu ojede en sevmediğim şeyse kokusu oldu, resmen duvar boyası gibi rahatsız edici bir kokusu var. Ben oje böyle koktuğunda tırnağıma baz olarak flormar şeffaf oje sürüyorum ki tırnağımda sararma yapmasın. Maalesef daha önceden böyle bişey başıma geldi ve sarı tırnakların uzaması ve onlardan kurtulmak uzun zaman aldı. O yüzden hem ojeyi uzun süre tırnaklarımda tutmuyorum hem de huyunu suyunu bilmediğim ojeyi alt baz olmadan kullanmıyorum.

Çift kat sürerek şişedeki rengi elde ettim. Rengi hala çok güzel buluyorum ama koku, fırça, kıvam olayına daha çok dikkat etmeleri gerek bence. Fiyat olarak tansaşlarda şuan 1.65 lira gibi bir fiyata satılıyor. Denemek isteyenlere duyurulur :)

0 yorum:

Yorum Gönder