16 Aralık 2013 Pazartesi

Dalan D’olive yogun bakım kremi


Dalan ürünleriyle birkaç sene önce tanıştım. Zeytinyağlı olması ve benim de daha doğal ürünlere yönelmem sonucu buluştuk dalan ile. İlk kullandığım ürünü zeytinyağı yoğun bakım kremi oldu. Zeytinyağlı olması, paraben içermemesi nedeniyle deneme amaçlı küçük tüplerden aldım. Ben öyle sürekli kremlenen birisi olmadığım için küçücük tüp bile bana epeyce zaman gidiyor. Bu 1-2 sene içinde galiba 2 tüp küçük kremden bitirdim ve şu an üçüncü tüpü kullanıyorum. Arada farklı kremler kullandığım çokça tüp bitirmedim.
Dalan’ın kremlerinde en sevdiğim şey herkesin de beğendiği sevdiği kokusu, taze, yenileyici bir kokusu var, kokunun kalıcılığı yok ama sonuçta losyon değil bu. Gelelim yoğun bakım kremi işlevini yapıyor mu konusuna, öncelikle bütün yoğun kremler gibi yağlı bir yapısı var, ciltte hemen emilen kremler gibi değil. O yüzden kullandıktan sonra bir süre elimizi sağa sola vurmuyoruz ve emilmesini bekliyoruz. Yaz için olmasa da kış için kullanımı kolay, yoğun, sert yapılı bir krem. Ben elim ve yüzüm için kullanıyorum, bence yumuşatması güzel, kışın ellerimin çatlamasını önlüyor. Üstelik yüzümde sivilce vs de yapmadı.


Severek kullanıyorum ve bittikçe de alıyorum. Uygun fiyatlı, kaliteli, her yere taşınabilen küçük tüplerde gayet pratik oluyor. Herkesin cildine uyacak diye bir şey yok ama tavsiye ediyorum.  

0 yorum:

Yorum Gönder