5 Kasım 2013 Salı

Tırnak üzerine küçük kalpler yapmak

Merhabalar,

Bugün tırnaklarıma aşağıda gördüğünüz kalplerden yaptım ve tırnaklarımda hoş durduğunu düşündüğüm, çeşitli renklerde yaptığım kalp uygulamasını anlatmaya çalışacağım elimden geldiğince. Daha net olması açısından tırnaklarıma sadece cila sürdüm ve üzerine kalpler yaptım.
Ben genellikle küçük kalpler yapmayı sevdiğim için ince uçlu kalemimle uygulama yapıyorum. Aslında çok kolay olan kalp yapımı sadece iki çizgiden oluşuyor.



 Resimdeki gibi küçük bir çizgi çekiyorum kalemimle ve daha sonra ikinci çizgiyi kalp halini alması açısından verevine ancak alt uçları birbiriyle çakışacak şekilde çekiyorum. İşte bu kadar, böylece küçük sevimli bir kalp elde etmiş oluyoruz. Bu kalplerden tırnaklarımda istediğim yerlere yapıyorum ve diğer tırnaklarıma da yapıyorum. İşte sonuç resimdeki gibi... Tabiki siz istediğiniz renklerde ve büyüklüklerde yapabilirsiniz.

Ve değişik renklerdeki kalpleri kullandığım başka bir uygulama. İşinize yaradığını umuyor ve öpüyorum :)



Ve değişik renklerdeki kalpleri kullandığım başka bir uygulama.


0 yorum:

Yorum Gönder