20 Kasım 2013 Çarşamba

Bugün tırnagımda hangi oje var-9


Bugünlerde koyu renklerle denemeler yapıyorum. Tırnaklarımı tamamen koyu bir kırmızıya veya siyaha boyamak yerine daha ufak ufak geçişler yapıyorum. Evet koyu renkleri kış mevsimine daha çok yakıştırdığımdan ve tırnaklarımda daha açık, canlı renkleri sevdiğimden. Yoksa kırmızının yaz kış bakımlı ellerde nasıl güzel durduğu su götürmez bir gerçek.


Bir ara tırnakların üzerine folyo konmuş gibi duran renkler modaydı veya altın rengi. Ancak ben hala o modayı bırakamadım ve ojelerimi de bitirmeye çalıştığım için bir köşeye kaldırmadım hem de hala çok sevdiğim bir renk olarak kullanıyorum. Ben bu rengi zemin olarak kullandım ve kırmızı, pembe tonlarına çok yakıştırdığım için de hareketlendirmek adına çiçeklerle ve kalplerle süsleyerek kullandım. Ve kışın da yazın da kullanılabilecek bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

0 yorum:

Yorum Gönder