4 Kasım 2013 Pazartesi

Noktalı, Dalgalı Tırnaklar


Merhabalar,

Evet, bloğumun ilk doğru düzgün yazısını yazmak üzereyim. Bugün basit bir tırnak boyama işlemi yapacağım. Sadece bir fikir olsun diye yapıyorum. Biliyorum ki, zaten hepimiz basit şekilleri, noktaları vs kolayca yapabiliyoruz.

Ben genellikle profesyonel olmayan malzemeler kullanıyorum. Mesela noktalamak için çeşitli uçlardaki kalemlerden faydalanıyorum veya bir şeklin içini doldurmak için ince uçlu bir kalem kullanıyorum.  Bugünkü tırnaklarım için aşağıdaki resimlerini gördüğümüz 3 renk oje, iki çeşit kalem(biri kurşun, diğeri bitmiş bir tükenmez kalem), taşanları temizlemek için kulak çubuğu ve aseton kullandım. 


Ojelerin numaraları sırayla;
-Flormar pretty serisi P23
-Flormar 238
-Flormar 319


Öncelikle daha temiz ve düzgün bir zemin oluşturmak için tırnaklarımıza yukardaki resimdeki gibi flormar 319 numaralı rakı beyazını sürdüm. Bu renk zaten hepimizin elinde mutlaka olan french tırnakların vazgeçilmezlerinden.


Sırada noktalamada kullanacağım flormar 238 var. Bu rengi kullanmamın sebebi ışıltılı olması ve gün ışında özellikle de güneşte çok güzel parlaması.


Bu rengi biraz kalın uçlu olduğunu düşündüğüm kurşun kalemle alıp, aşağıdaki gibi tırnaklarımın tam ortasından bir sıra noktalar yapıyorum.


Benim her zaman kullandığım , renkleri karıştırdığım veya ojenin ağzını açık bırakıp donmalarını istemediğim için, bir miktar oje alıp üzerine bıraktığım, palet olarak kullandığım bir plastik kapak var ve bence çok pratik bir şekilde kullanılıyor. Sırada flormar P23 ojemi ince uçlu kalemimle alıyorum.


Ve aşağıdaki gibi dalgalar çizmeye başlıyorum. Çok olmasa da ters bir S'yi andırıyor. 


Ve bunu bütün tırnaklara uyguladığımızda aşağıdaki gibi oluyor elleriniz. Üzerine de bir cila çekiyoruz ve ellerimiz eğlenceli bir hal alıyor. İstediğiniz renkleri kullanabilir ve daha güzel kombinasyonlar oluşturabilirsiniz. Evet çok orjinal değil ama bir fikir olması açısından yaptım. Bu şekli yaptığımda tanımadığım insanlardan iltifat aldım. Umarım beğenmişsinizdir ve yorum bırakırsınız :)


0 yorum:

Yorum Gönder