11 Kasım 2013 Pazartesi

Bugün tırnagımda hangi oje var-3

 

Merhabalar arkadaşlar,

Bugün tırnağımda hangi oje var başlığını sürekli güncellemeye karar verdim. Yani kalp, çiçek, böcek nasıl yapılır veya tırnaklarımı bu hale getirmek için hangi aşamaları izledim, nasıl yaptım, hangi ojeleri kullandım şeklinde uzun uzun anlatmak yerine kısaca resim ve içimden gelen şeyleri anlatmaya karar verdim. Bunun nedeni anlatmaktan veya açıklamaktan üşenmiş olmam değil. Zamanla yazılarım çoğaldıkça benim tarzımı anlayacaksınız, genellikle aynı modelleri değişik renklerle veya az bir değişiklikle kullanırım. Daha önceden söylediğim gibi öyle yüzlerce ojem falan da yok. Hep aynı renklerle ve ufak nüanslar ve dokunuşlarla ojemi sürerim. Yani kısaca artık bugün tırnağımda hangi oje var başlığına daha çok rastlayacaksınız. Pek tabi ki eğer bi gün olur da bana şu ojeyi nasıl yaptın, açıklamalı anlatır mısın diye soran olursa, seve seve resimli, açıklamalı şekilde anlatırım.


Bugün ise tırnağımda yine çiçekler var. Bu sefer suluboya görünümlü yapmak istediğim için alt zemini beyaz ama öyle kalemle çizilmiş gibi muntazam olmayacak şekilde yaptım. Çiçeklerin yaprakları için ise pembe rengi uygun gördüm. Ortalarına da birer noktacık kondurdum. Eh çiçek, kalp ve nokta hastası biri olarak ben pek beğendim :) sizlerde beğendiyseniz ne mutlu bana.

0 yorum:

Yorum Gönder