26 Kasım 2013 Salı

Hediye paketi/Bugün tırnagımda hangi oje var-13


Bu aralar aynı ojeyi iki gün kullanıyorum ama ikinci gün üzerine bişeyler ekliyorum. İki gün aynı deseni anlatmaktansa iki gün bekleyip, değişiklik yaptığım kısmı da göstermeye karar verdim. Çok zahmetli şeyler yapmadığım artık aşikar, herkesin zorlanmadan evde yapacağı türden bir desen yine. Çizgileri çizdiğimde üzerine noktalar eklemeyi düşünmüştüm ama sonradan böyle de sevdim. Hem ertesi gün değiştiririm diye düşündüm ki öyle oldu. Bu sefer nokta koymak yerine hediye paketi gibi görünmesi için birer kurdele ekledim. Yarım gün kullandıktan sonra üzerine matlaştırıcı sürdüm ve o halini de beğendim ama fotoğrafını çekmeyi unutmuşum. Zaten fotoğraflarda ne kadar belli olurdu bilemiyorum. Bu haliyle yılbaşı için bir fikir olabilir tabi ki biraz simler ekleyerek yılbaşına daha uygun bir hale getirilebilir. Henüz yılbaşına çok var ve ben düşünmedim bile ne yapacağımı. Yılbaşı geldiğinde yılbaşına uygun bir desenle başlık açacağım, ve umarım o zamana kadar bir takipçi edinirim :)  


0 yorum:

Yorum Gönder