3 Kasım 2013 Pazar

ilk blog ilk heyecan

Merhabalar,

İlk bloğumu yazmanın heyecanıyla ne yazsam diye düşünüyorum. Her şeyin ilki zordur ya, bi adım atarsın gerisi gelir. Kestirmeden geleyim niçin Ojekalem bloğunu açtığıma... Aslında adından da anlaşılacağı gibi ojeyle tırnaklarıma yaptığım resimler veya şekillerden bahsedeceğim, resimler, yeni fikirler ve ipuçları, sizlerden gelen fikirlerle bloğu zenginleştireceğim. Kısaca tırnak tasarımı hakkında amatör bilgilerimi paylaşmak ve sizin fikirlerinizi almak istiyorum. Aslında bu konuda kendimi sınırlamak istemiyorum ve hayata dair, benim hayatıma dair yazılar da yazmak istiyorum. Gittiğim bi yer, gündelik olaylar, canımı sıkanlar, beni mutlu edenler, kozmetik, giyim alışverişi ve daha bir çok konuda yazmak istiyorum. Hiç kimse okumasa bile yazmak her zaman bir terapi gibidir, yazarken düşünürsünüz, araştırırsınız ve öğrenirsiniz.

İlk yazım pek bi ciddi oldu galiba :) yine de başlangıç için fena sayılmaz umarım. Umarım hep beraber eğlenceli bir blog oluştururuz, tabi okurlarım olursa, yoksa artık kendi kendime eğlenirim :)

Öyle ya da böyle hadi bakalım hayırlısı olsun. Mutlu oldum şimdiden :) En kısa zamanda yeni bir yazı yazacağım. Görüşmek üzere :)

0 yorum:

Yorum Gönder