18 Kasım 2013 Pazartesi

Çizgiler-Bugün tırnagımda hangi oje var-8


Merhabalar,


Değişik renklerde çizgiler yapmak sık kullandığım bir yöntem değil, çünkü ojelerin içinden çıkan fırçalarla genelde kalın çizgiler yapmak mümkün oluyor. Şimdilerde ince fırçalı ojeler de yapılıyor ancak ben henüz almadım. Onun yerine kendi fırçamı kendim yapmayı denedim. Bunun için bitmiş olan bir ojem vardı, onun fırçasının kıllarını keserek ince bir fırça elde ettim. Aslına bakarsanız çok çok ince bir fırça yapmadım, diğer kullanmadığım veya bitmiş olan ojelerimin fırçalarını da yakın zamanda kesip çeşitli incelikte fırçalar yapmayı düşünüyorum. Kendi yaptığım fırçayla ilk oje denememi hemen blogda paylaşmak istedim. Artık biliyorsunuz profesyonel çalışmalarım yok, amatör olarak kendimce günlük ojeler sürüyorum. Umarım beğeniyorsunuzdur :)

0 yorum:

Yorum Gönder