8 Kasım 2013 Cuma

Kalpler ve renkler

Merhabalar,

Bugün daha küçük kalplerle yapabileceğinizi düşündüğüm değişik bir uygulamayı anlatmayı umuyorum.



Öncelikle tırnaklarımı cilalıyorum ve üzerine şurada yapımını anlattığım kalpleri çizdikten sonra tırnağımın sağ tarafına golden rose34 numaralı ojemi düz bir çizgi halinde sürüyorum. Çok özenli olmasına gerek yok, çünkü üzerine diğer renklerimizi sürüyoruz. 

 

Ve pembe ojemin az bir kısmı görünecek şekilde flormar 436 nolu ojemi ve kuruduktan sonra da düzgünce flormar 19 nolu ojemi sürüyorum. Yapımı bu kadar basit ama hoş görünmüyor mu sizce de?


Ve bu fotoğrafta da en son kalpleri çizip renklerin yerlerini değiştirdim. Siz istediğiniz renklerde istediğiniz şekillerde yapabilirsiniz. Hadi kolay gelsin herkese :)



0 yorum:

Yorum Gönder