6 Kasım 2013 Çarşamba

Bugün tırnagımda hangi oje var-1



Merhabalar,

Bugün tırnaklarıma çok küçük sayılmasa da küçük çiçekler yaptım. Bazen bunun daha küçüklerini de yapıyorum. O zaman bir tırnağıma 3-4 tane çiçek yapıyorum. Ama bugün hem çiçeği çift katlı yaptım kırmızı-beyaz olmak üzere, bir de yaprak kondurdum. Eh yaprağı koyunca tırnağımda yer kalmadı açıkçası, o yüzden çiçekten birer tane koyayım dedim. Her zaman söylediğim şey ne? Siz istediğiniz renklerde, istediğiniz boyutlarda yapabilirsiniz :) hem yapması basit hem şık görünüyor, yani benim parolama uydu, hem de şablon vs uygulamaya gerek yok. Bugün tırnağımda hangi oje var başlığındaki uygulamaların yapılışını anlatmayacağım. Biliyorum henüz bir fanım, takipçim, yorum yapan kimsem yok ama zamanla varolabileceğini düşünerek eğer istek gelirse ya da ilerleyen zamanlarda bu uygulama hakkında yazı yazabilirim. İstenirse çiçek yapımını yeni bir yazı da anlatabilirim. Bloğumun gidişatını sizler belirleyin isterdim tabiki ama ne yapalım henüz çok yeniyim ve kendi kendimle konuşmaktan başka bir şey yapamıyorum :) bir ojeyi iki üç gün kullandığım da oluyor ve her gün şekiller yapmıyorum, düz renkler de kullandığım oluyor. Bu başlığın devamı 2-3 günde bir yenilenecek gibi görünüyor ve devamlılığı olacağına inanıyorum.
Umarım sever ve beğenirsiniz. Öperim çok :)

 




0 yorum:

Yorum Gönder