25 Kasım 2013 Pazartesi

Bugün tırnagımda hangi oje var-12

Merhabalar,


Hafta sonu çok yoğun olduğum için bu yazımı biraz geç yayınlıyorum, kusuruma bakmayın lütfen. Daha önce söylemiştim ki şurada kullandığım ojenin üzerine farklı bir desen yapacaktım. Biraz irice noktalar kondururum belki demiştim. Ve işte sonuç olarak pembe iri noktalar ve arasına küçük beyaz noktalar koydum sonuçtan memnun musun diye sorarsanız pembe ve yeşil uyumuna bayılmadım ancak deseni sevdim. Daha önce bir youtube videosunda buna benzer ancak her bir tırnakta farklı bir desen olacak şekilde yapılanını görmüştüm. Ordan birazcık esinlenerek yaptım, ama renk uyumunu yakalayamadım ben. Sonuç olarak aynı deseni bir gün farklı renklerle deneyeceğimi düşünüyorum. Bakalım yaptığım zaman sizin düşünceleriniz ne olacak :) ( bu yazıyı yazdığımda henüz bir takipçim veya herhangi bir yazıma yorum yazan birisi yoktu :) eğer üzerinden uzun zaman geçmiş ve hala tek takipçim yoksa yazılarımı kendim için yazıyorum demektir :) )


0 yorum:

Yorum Gönder