22 Kasım 2013 Cuma

Flormar ojeler




Ben bir flormar oje hastasıyım. Çok mecbur kalmadıkça farklı markalar kullanmıyorum. Hatta farklı marka olarak bikaç tane dışında ojem yok. Flormarın renklerini vermesi, fırçalarının boyutları ve kalınlıkları tam benim tırnaklarıma göre. Ancak ve ancak bütün hepsi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Flormardan aldığım “pretty” serisi flormar ojelerimden hiç mi hiç memnun kalmadım. Küçük oldukları için kolaylıkla bitirebilmeyi ummuştum. Ama hem fırçaları güzel değil, sürümü zor hem de ojeler daha şişe yarısına gelmeden donmaya, ağdalanmaya başlıyor. Zaten küçücükler ve içlerinde az var, bi de yarısına gelmeden sürülemeyecek hale geliyorlar. O yüzden artık pretty serisinden almamaya özen gösteriyorum.

Gelelim flormarın diğer tam boylarına, evet ben onlara bayılıyorum. Flormar, ekonomik olması açısından da tercih ettiğim bir marka. Bir ojeye çok fazla para vermek istemiyorum, en nihayetinde bitiremeden donmaya başlıyorlar. Oje seyrelticilerden de hoşlanmıyorum. Ben de flormar ojeler ucuz olduğu için renk renk alıp, bitse de donsa da üzülmeden kullanıyorum. Tabiki ucuzluk tek kriter değil, dediğim gibi renklerini çok güzel veriyorlar, en fazla iki kat sürmek yetiyor, hatta tek kat bile. Fırçaları da sürmeyi kolaylaştırıyor. Diğer bikaç marka dışında bilmiyorum ama ben ekonomiklik ve diğer özellikler açısından flormar ojelerden şaşmıyorum.  

0 yorum:

Yorum Gönder