14 Kasım 2013 Perşembe

Bonibon-Bugün tırnagımda hangi oje var-6


Merhabalar,

Görüldüğü üzere hastası olduğum noktalar sardı dört bir yanımı. Ama bu sefer rengarekleri :) bu ojeyi yaptıktan sonra bütün tırnaklarımı çekmeyi akıl ettim etmesine ancak, her seferinde fotoğraf çok bulanık olduğu için pek bir şey anlaşılmıyor, yine de bir tanesini koyuyorum buraya.

Bu deseni yaparken ne yapsam diye kara kara düşünüyordum ki aklıma geçen gün komşumuzun minik kızı ezginin yediği bonibonlar geldi. Rengarenk bonibonları ben de çok severim, her ne kadar o renkleri vermek için kullanılan boyalar ve kimyasallar zararlı olsa da şeker ve çikolataya hayır diyenimiz yok maalesef :) bonibonları düşünerek renkli ojeleri tırnaklarıma bu şekilde sürdüm. Bakın bakalım siz ne diyeceksiniz :)

0 yorum:

Yorum Gönder