31 Ocak 2014 Cuma

Sevimli bir kare :)



Her sabah olduğu gibi yola çıktım ve yürümeye başladım. Genellikle aynı yoldan gittiğim için her şey aynı gelir yolda bana, her şey aşinadır. Ama bugün yüzümü güldüren, beni mutlu eden hem komik hem sevimli hem de hüzünlü bir kare yakaladım.
İzmir’de özellikle Karşıyaka’da yaşıyorsanız sokak hayvanlarına alışkın olmalısınız. Sokak köpeği çok görmeseniz de kediler her yerdedir. Mutlaka adım başı bir kediye rastlarsınız. Bunun nedenlerinden biri buradaki herkesin kedilere mutlaka kaplarda su vermesi, her sokak köşesine kuru mama bırakması sanırım. Çöp içinde kedi göremezsiniz, sanırsınız ki her biri birer ev kedisi, o kadar rahat ve umursamaz :)

İşte bu sabah bunlardan biriyle karşılaştım. Kendisine süper bir yatak bulmuş uyukluyordu. Ben fotoğrafını çekmek için duraklayınca bana bakmak için kafasını kaldırdı ve galiba en masum pozunu verdi :) ve de ben sizlerle paylaşmak istedim

0 yorum:

Yorum Gönder