30 Ocak 2014 Perşembe

Hobby güllü ıslak havlu


Hobby ıslak mendili çok pahalı olmayan bir fiyata almış idim. Aslında anlamıştım beni memnun etmeyeceğini ama evde bulunsun diye alındı kendisi. Genellikle büyük boy ıslak mendil kullanan birisi değilimdir, evde olduğum sürece elimi yıkama şansım olduğu için ıslak mendile pek ihtiyaç duymam.

Gelelim ürüne, görüntüsü gayet hoş, bir kere pembe olması zaten beni kendine çekti. Bu kapaksız olan ıslak havluları pek sevmiyorum, kullanışlı olmuyorlar. O kapak yerine geçen bant bir süre sonra yapışmıyor, içi hava alıyor ve mendiller kuruyor. Ucuz diye aldığımı söylemiştim. O yüzden onu sorun etmedim.



Bir diğer sorun havlu yazmasına rağmen incecik olduklarını görebiliyorsunuz. Bunlardan havlu değil mendil bile olmaz. Onu geçtim bu kadar kuru ıslak havlu olmaz sanırım. Ya da bana öyle denk geldi bilemiyorum. Bildiğiniz peçeteye azıcık su dökmüşüm de onunla siliyorum elimi.


Kokusu rahatsız etmeyecek kadar az zaten. Deterjanlı gibi olanlardan, bu yüzden elimde kayganlık bırakıyor. Kısacası ucuz etin yahnisi yavan olur :) ama bir ıslak mendile de dünyanın parasını vermek istemiyorum. Bu yüzden tekrar almayacak olsam da diğer ucuz mendilleri denemeye devam edeceğim. 

0 yorum:

Yorum Gönder