12 Ocak 2014 Pazar

Bu kısın ilk gribi

Merhaba arkadaşlar,
Bir kaç gün önce aşağıdaki yazıyı yazıp hazırlamıştım ama gribim o kadar ilerledi ki yataktan kalkamaz hale geldim. o yüzden şimdi ancak yayınlıyorum. hala daha yataktan kalkamıyorum. Bir süre daha yazamayacağım bu gidişle, umarım bir an önce iyileşirim.



Merhabalar,

Yaklaşık 2 gündür üşüyordum ama çok sıcacık yerlerde bile üşüyordum, hem de iki kazak üst üste giymişken bile. Sonra aniden gelen baş ağrısı ve ateş, üşütme tutmasıyla birlikte anladım ki şifayı kapmışım. Malum salgın var ve beni de pas geçmemiş :(
Şimdi 3. Gün ve maalesef nefes bile alamıyorum doğru düzgün, ateş ve üşümem devam ediyor. Başımı hafif kımıldatsam başıma da bir ağrı giriyor. Baktım ki neymiş diye bu salgının tipik özellikleri:
  • Aşırı halsizlik
  • Ateş
  • Eklem ağrıları
  • Yataklara düşecek kadar kötüleşme
  • Burun akıntısı…
Bu kadar belirti bana yetti de arttı bile :( çünkü hepsine cuk diye uyuyorum. Grip, nezle olduğumda doktora gitmeyi sevmiyorum, çünkü zaten gidecek kadar halim olmadığı gibi daha da fenalaşıp geri geliyorum.
Doktorların televizyonlarda bangır bangır söylediği gibi antibiyotik almıyorum, hatta ağrı kesici bile kullanmıyorum. Ancak babamın hazırladığı içinde zencefilinden tarçınına, ayva kabuğundan kebabiyesine kadar her şey olan bir çaydan içiyorum. Bunun yanında limonlu sular, bol bol mandalina ve portakallarla takviye ediyorum. Yani bu sefer de ilaç kullanmadan atlatmaya çalışacağım gribimi, bakalım kaç günde kurtulacağım.
İnsan ne kadar çaba gösterse de, kendini korumaya çalışsa da her sene bir ya da iki kere yakalanıveriyor gribe maalesef. Bu süreçte bol bol dinlenmek ve iyi beslenmek gerekiyor. Ben de bu ikisini elimden geldiğince yapıp iyileşmeye bakacağım. Ama gripte en nefret ettiğim kısım nefes alamamak. Her şey tamam ama düzgün nefes almak ve güzelce uyuyabilmek istiyorum.
Lütfen çabuk git grip kardeş :(

Siz siz olun kendinize bu havalarda dikkat edin. Salgın var ve hastalığa yakalanmamak için herkesle öpüşmeyin, gerekirse tokalaşmayın( sizden önce hapşırmadığını nerden bileceğiz??), ellerinizi bol bol yıkayın, sıkı giyinin, iyi beslenin ya da anneler zaten en iyisini bilir, kendinizi annenizin kollarına bırakın canlar :)

0 yorum:

Yorum Gönder