27 Ocak 2014 Pazartesi

Kupon biriktirerek aldıgım yerküre




Eğer hatırlarsanız bizler daha küçükken bir kupon biriktirme furyası vardı. Her gün gazetelerden kupon keser, hediyesine göre yüzlerce kupon biriktirilirdi. Tabak, çanak, radyo, televizyona kadar aklınıza gelebilecek her şeyi gazete kuponu biriktirerek aldık. Ama zaman her şeyi unutturur ya kupon kesmek eski modasını kaybetti, kimsecikler kuponlarla uğraşmak istemez hale geldi. Gazeteler artık işe yaramaz şeyler vermeye başladı.

Seneler var ki gazete kuponu biriktirmek aklımıza bile gelmemişti. Ta ki okuduğumuz gazete antik görünümlü yuvarlak yerküre veresiye kadar. Bunun yanında bonus olarak büyük boy piri reis haritası ve arkasında da ayrıntılı bir dünya haritası da almış oldum.



Arkadaşlar ben yerkürenin bu kadar kaliteli olmasını beklemiyordum açıkçası. Beklediğimden büyük, mağazadan alınabilecek kalitede ve yeterince ayrıntılı bir yerkürem oldu. Görünüşüne de kalitesine de bayıldım. Normal şartlarda böyle bir şeyi yazmazdım ama aklınızda bulunsun bir daha verirse gazete siz de alın diye yazmak istedim. Gazete ismi vermiyorum, kimsenin reklamını yapmak değil amacım ama gazeteler bazen işe yarar şeyler de veriyor diye yazıyorum bu yazıyı. Bu yerküre şiddetle tavsiyemdir, bulursanız kaçırmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder