14 Ocak 2014 Salı

Bir Çiçek /Haftanın Siiri-1

Merhabalar,

Hasta hasta yatarken aklıma şiir okumak düştü. Bundan 4-5 sene önce şiir okumaya merak salmıştım, içimden okuyordum yanlış anlaşılmasın :) Sevdiğim ve beğendiğim şairlerin şiirlerini de bir sitede saklıyordum, hangi akla hizmetse siteyi kendi bilgisayarımdan daha güvenli bulmuştum ama bir gün sitenin yerinde yeller esti, kendimce beğendiğim şiirler buhar olup havaya karıştı, dizeler, kelimeler etrafa saçalandı. O günden sonra şiir okumayı bırakmadıysam da eskisi kadar sıklıkta okuyamadım.
Dedim ki madem benim bir bloğum var artık. İçimi açıyorum insanlara, paylaşıyorum her şeyimi, o zaman neden sevdiğim şiirleri paylaşmayayım ki? Tabi ki bu sefer bilgisayarımda da saklayacağım.
Sizi sıkmadan her hafta bir şiir paylaşmaya karar verdim. Bugün çok sevdiğim bir şair olan Cemal Süreya’dan çok bilinen bir şiir paylaşıyorum. Her seferinde lafı bu kadar uzatmayacağım merak etmeyin :)
Umarım sizin için seçtiğim şiiri beğenirsiniz.



Bir Çiçek

Bir çiçek duruyordu, orda, bir yerde,
Bir yalnışı düzeltircesine açmış;
Gelmiş ta ağzımın kenarında
Konuşur durur.

Bir gemi bembeyaz teniyle açıklarda, 
Güverteleri uçtan uca orman;
Aldım çiçeğimi şurama bastım,
Bastım ki yalnızlığımmış.

Bir başına arşınlıyor bir adam mavi treni
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni.

Bir Çiçek,  Cemal Süreya (Şiir - Tam) 

0 yorum:

Yorum Gönder