3 Ocak 2014 Cuma

Kıs Favorilerim

Yeni yılın ilk yazısını biraz farklı bir konu seçmek istedim. Bugün sizlere kış favorilerimle ilgili tüyolar vereceğim. Henüz kış bitmedi, hatta yeni başlıyor ama bakalım sizler için bu kış neler seçtim.

Bu kış favori ojem, henüz yakın zamanda almış olmama rağmen Flormar 423 numaralı çok güzel bir mor. Bu sene simli ve ışıltılı renkler çok moda, ben de bu akıma kapılıp ışıltılı mor rengi favori ojem olarak seçtim.



Bu kış favori rengim, pembe ve mor, aslına bakarsanız yaz kış değişmeyen favori renklerim bunlar :) geçen sene olsa kışın siyahı favori rengim olarak söylerdim ama bu kış her yer cıvıl cıvıl, rengarenk. Kışın simli ojelerin moda olması da buna delalet zaten :)



Bu kış favori rujum, pastel 121. Bu ruju yıllar önce almıştım, şimdi var mı yok mu bilmiyorum ama rengi çok güzel. Üstelik gördüğünüz rengi dudağa çok güzel veriyor. Ben azıcık sürüp dudaklarımı renklendiriyorum, fazla sürünce iddialı bir renk oluyor ama kış için süper bir ruj.

Bu kış favori nemlendiricim, son birkaç senedir olduğu gibi ellerim ve yüzüm için dalan d’olive zeytinyağlı yoğun bakım kremi. Ben küçük tüpte olanlarından alıyorum. Vücudum için ise duştan sonra dalin aloe veralı bebe yağı kullanıyorum. Kışı çatlaksız atlatıyorum böylece.


Bu kış favori dudak nemlendiricim, parmağımla sürdüğüm h&m lipbalm lemonade. Limonlu olduğu için daha çok yazın uygunmuş gibi görünse de kışın bile dudaklarımı güzelce nemlendiriyor.



Ve son olarak

Bu kış favori aksesuarım, kalpli şalım. İzmir çok soğuk olmadığı için atkı yerine şal kullanıyorum ve siyah üzerine pembe kalplerin olduğu bu incecik şalımı çok seviyorum. Neredeyse her yere bu şalla gidiyorum.





Eğer bu kış favorilerime eklememi istediğiniz başka şeyler de varsa, lütfen bana söylemeyi unutmayın. Ve eğer sizin de favorileriniz varsa bloglarınızda yazın ve linkini bana da gönderin ki okuyabileyim ve sizin favorilerinizi de göreyim. Görüşmek üzere hoşçakalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder