24 Ocak 2014 Cuma

Bugün tırnagımda hangi oje var-36


Bugün sizlerle çok şık, her yerde kullanabileceğiniz bir desen paylaşmak istiyorum. Bu desende hangi rengi kullanırsanız kullanın tırnaklarınızı şık gösterecek ve iltifatlar alacaksınız.

Ben bu deseni yeni yeni takip etmeye başladığım bir youtuberdan gördüm ve hemen denemeye karar verdim. İyi ki de hemen denemişim çünkü çok sevdim. Daha önceki yaptığım birkaç desende de buna benzer olanlar vardı ama birkaç değişiklikle daha güzel bir hal aldı tırnaklarım.

Gördüğünüz üzere sadece yüzük parmağıma kedi patileri yaptım. Siz isterseniz bütün tırnaklarınıza pati veya nokta kondurabilirsiniz. Ben desen karmaşık durmasın ama ufacık bir farklılık olsun diye sadece tek tırnağıma pati yaptım.


Ben çok beğendim, eğer sizde beğendiyseniz ve yapmayı düşünüyorsanız beni de haberdar edin :)

0 yorum:

Yorum Gönder