17 Ocak 2014 Cuma

Gazete Baskısı / Bugün tırnagımda hangi oje var-34


Uzun zamandır bloglarda ve videolarda gördüğüm gazete yazısı şeklindeki oje desenini yapayım dedim nihayet. Gazetenin üzerindeki yazıları basabilmek için biz türkler olarak genellikle kolonya kullanıyoruz ama yabancı blog ve videolarda saf alkol (bunun için de genellikle votka) kullanılıyor. Ve bir de su ile yapanlar var ancak ben bu denememde su kullandığımda başarılı olamadım. O yüzden zaten baskılarım çok düzgün çıkmadı. Zemin rengi olarak herkes gibi açık renk seçtim. Küçük küçük kestiğim gazete parçalarını kolonyayla ıslatarak tırnaklarımın üzerine koyup hafif hafif bastırdım. İlk denemem olduğu için çok başarılı olamadım. En azından ben istediğim ve beklediğim kadar yazıları çıkaramadım. Yine de sonuçtan memnunum :)

0 yorum:

Yorum Gönder