8 Ocak 2014 Çarşamba

Dalan therapy kırmızı meyveler ve zencefil sıvı el sabunu


Dalan’ın zeytinyağlı şampuanı ve kremi üzerine yazılar yazmıştım. Sıra geldi el sabununa. Yine mi zeytinyağı diyenler için bu sefer kırmızı meyveler ve zencefilli el sabunundan bahsedeceğim. Zeytinyağlısını da kullanmama rağmen üzerinden uzun zaman geçti ve yorum yapacak kadar hatırlamıyorum.

Gelelim dalan’ın yeni çıkardığı diğer sıvı el sabunlarından kırmızı meyvelisine. Rengine aldanıp aldım desem yalan olmaz. Alırken kokusuna da baktım tabi ki. Şişesinin şıklığı da ön plandaydı. Sanırım yeni çıktı diye bir süre tanıtım fiyatına satıyorlar. Zeytinyağlısı epey pahalıyken bu sabunu 1.75 lira gibi bir fiyata aldım.
Elimi yıkadığımda köpürmesi gayet yeterli, kokusu zaten bir süre elinizden çıkmıyor ve çok hoş kokuyor. Tek basımda ne az ne çok miktarda geliyor sabun, tam kararında. Ellerimi kurutmuyor, çatlatmıyor.


Diğer çeşitlerini bilemem ama ben kırmızı meyvelisine bayıldım. Özellikle şekerli kokular seviyorsanız tam size göre bir sabun olduğunu söyleyebilirim.  

0 yorum:

Yorum Gönder