28 Şubat 2014 Cuma

Gelecek konularım neler acaba?

Avokado çekirdeği nasıl ekilir, nasıl filizlendirilir?






Cildim ve saçım için avokado maskesi yaptığımı daha önceki konularda yazmıştım. Hatta hala devam ediyorum, isteyen olursa gelişmeleri tekrar yazabilirim. Ancak bugünkü konum avokado çekirdeği filizlendirme.

Avokado ağacınız olsun istiyorsanız çekirdekten iki şekilde ekim yapabiliyorsunuz. İlki benim yaptığım gibi dip kısmını suya oturtmak, ikincisi toprağa ekmek.

Neden gelecek konularımdan biri olacağına gelince, avokadoyu ektikten ancak birkaç ay sonra sonuç vermesi ve filizlenmesi. Ben de gelişmeler oldukça size yazacağım ancak bu konuyu yazmak birkaç ay sonra kısmet olacak umarım. Çünkü yüzde yüz filizlenme garantisi yok. Bakalım ilerleyen günlerde göreceğiz.


Cilt ve saç için avokado maskesi yazımı okumak için şuraya tıklayınız.

0 yorum:

Yorum Gönder