4 Şubat 2014 Salı

Tırnaklarımı kesme aralıgım


Daha önceki yazılarımdan birinde tırnaklarımı nasıl kesip şekillendirdiğimi anlatmıştım ve o günden bu güne kadar tırnaklarımı hiç kesmedim. Ara ara törpüledim ancak kısaltacak bir şey yapmadım. Önceki konumu okuduysanız tırnaklarımı kökten kesmediğimi görmüşsünüzdür. Zaten o yazımın linkini aşağıda vereceğim. Epeyce uzadıklarını görebiliyorsunuz. Uzun zamandır bugün tırnağımda hangi oje var başlığı yapmamamın nedenlerinden biri de bu. Fazla uzun oldukları için oje sürdüğümde bir türlü beğenemiyorum. Ben de biraz dinlenmeye bıraktım. Çünkü sürekli oje sürdüğümde sararma yapabiliyor ki hafiften sararma olduğunu düşünüyorum.





Her neyse gelelim tırnaklarımı kaç gündür kesmediğime. Tamı tamına 2 ay olmuş arkadaşlar, o kadar zamandır arada sırada törpülemek dışında bir şey yapmadım ve tekrar kestiğimdeki hali ise aşağıdaki gibi.



Normal şartlarda bu kadar uzamasını sevmiyorum ama biraz üşengeçlik yapıp kesmedim bu sefer. Ben tırnaklarımı üç aşağı beş yukarı aynı periyodlarda kesiyorum. Hem çok kısayken hem de çok uzunken oje sürmeyi sevmiyorum. Yakında bugün tırnağımda hangi oje var yazılarımın yenileri gelecek. Bloğuma üye olarak yeni yazılarımdan haberdar olabilirsiniz.

Tırnaklarımı nasıl kesip şekillendiriyorum konulu yazım için buradan lütfen.





0 yorum:

Yorum Gönder