15 Şubat 2014 Cumartesi

Flormar 808 mat oje


Bildiğiniz üzere ara ara çeşitli ojeler moda oluyor. Bu sene nasıl ışıl ışıl simli, sedefli ojeler modaysa geçen senelerde hatta bu sene bile biraz da olsa mat ojeler çok modaydı. Bu mat ojelerin nasıl renklileri varsa top-coat olarak her oje üzerine uygulayarak matlaştırabileceğiniz şeffafları da mevcuttu. Şimdi bu şeffafına pek rastlamasam da vakti zamanında ben de modaya uyarak almıştım flormardan. Şeffaf olanını almak bence çok daha avantajlı çünkü her renk ojenizi bu matlaştırıcı ile değiştirebiliyorsunuz. Çok fazla kullanmamış olmama rağmen uyguladığımda bu ojeyi gayet başarılı buluyorum. Ne renk olursa olsun güzel bir matlık veriyor. Fırçası ve kıvamı bildiğimiz flormar ojeleri ile aynı. Ben memnun kaldım kendisinden. Daha önceki konularımda da bulabileceğiniz birkaç uygulamanın resmini de aşağıya koyuyorum. Mat oje almayı düşünüyorsanız flormarın bu matlaştırıcısını önerebilirim gönül rahatlığıyla.


2 yorum:

  1. Flormar matlaştırıcı cilayı ben de çok seviyorum.Oje sayım çoğaldı sayesinde :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle sedefli, parlak ojelerde çok güzel sonuç veriyor. Benim de iki katına çıktı ojelerim :)

      Sil