18 Şubat 2014 Salı

Flormar 392 no’lu oje ve uygulamalar (simli oje)




Gün ışığında...




Floresan altında...




Güneş ışığında...


Bu ojeyi kullanarak daha önce çeşitli desenler yaptım ve burada da paylaştım ancak ojeyi başlı başına incelemek istiyorum. İçinde simler olan şeffaf bir oje arayışıyla karşılaştım ben bu ojeyle. Mağazada o kadar çok parlıyordu ki almadan yapamadım. Ama gelin görün ki dışarıya çıkar çıkmaz o simli halinden ışıltısından eser yoktu. Meğerse ışıklı ortamlardaymış bu ojenin havası. Gördüğünüz gibi gündüz ne bir ışıltı ne bir şey ama hava kararıp da ışıklar yandı mı bu oje de parlamaya simleri belli olmaya başlıyor. Bir de bana epeyce kıvamlı geldi. Aşağıda akşam floresan ışığında ve gün ışığında görünümünü ekledim. Ve yine yaptığım diğer uygulamaları da ekliyorum. Simli oje arayışıma ise devam ediyorum :)





0 yorum:

Yorum Gönder