7 Şubat 2014 Cuma

Bugün tırnagımda hangi oje var-37



Bu ara azıcık ihmal ettim yazılarımı biliyorum ama ufak bir rahatsızlık yaşadım. Hem o yüzden hem de tırnaklarımı dinlendiriyordum, oje sürmedim bir süre, böylece yazılarım biraz askıya alınmış oldu.

Ama en nihayetinde ufacık bir desen olsa da tırnaklarıma yaptım. Biliyorsunuz şuradaki
yazımda tırnaklarımı kestiğimi yazmıştım. Biraz rahata huzura erdim kesince, çok uzun tırnak bana göre değil, ancak uğraşıp güzel bir desen bulunca kendini gösteriyor. Her neyse kestikten birkaç gün sonra gördüğünüz basit deseni yaptım. Basit, günlük olmasına rağmen insanların dikkatini çekebiliyor ve bence kısa tırnaklarda daha da güzel durabilecek bir desen. Bu ara tırnaklarıma üst üste oje sürmemeyi düşünüyorum. O yüzden azıcık ara vererek bu başlığı yazmaya devam edeceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder