19 Şubat 2014 Çarşamba

Altın rengi sim - Bugün tırnagımda hangi oje var- 42


Simli oje arayışıma devam ederken tanımadığım bir markada altın ışıltılı bir renk buldum. Bu markayı hem çok tanımıyordum hem de yıllar önce bana hediye gelmiş bir markaydı ama şimdilerde hiç görmüyordum. Marka Goldenlady, duyanınız, bileniniz var mı?

Alır almaz deneme yaptım, yeşil ve kırmızı renk üzerine sürdüm. Görünümü gayet hoş oldu. Daha sonraları farklı renkler üzerine sürerek de denemeler yaptım. Her renkle uyum sağladığını söyleyebilirim. Benim için tek sorun her simli ojede olduğu gibi tırnaklarımdan çok çok zor çıkmasıydı. Bunun dışında beğendiğimi söyleyebilirim. Simli ojeleri alüminyum folyo ile çıkarma yöntemini duydum ancak henüz deneme fırsatım olmadı. Eğer bu simleri çıkarmanın kolay yolunu bulursam daha sık kullanıp size çeşitli örnekler göstereceğim.


0 yorum:

Yorum Gönder