15 Şubat 2014 Cumartesi

Bugün tırnagımda hangi oje var-41




Bugün sizler için bir çalışma yaptım. Hani şu çok beğendiğim, sevgililer günü için bile tırnaklarıma uyguladığım desen vardı ya onu farklı farklı renklerle uyguladım. Gördüm ki bu deseni hangi renkle yaparsanız yapın ellerinizin havasını değiştiriyor. Favorim hangisi diye soracak olursanız, hiç birini birbirinden ayıramadığımı söyleyebilirim. Tek sorun yapması azıcık da olsa uğraştırıcı ama gördüm ki sürekli aynı deseni yapınca ellerim alışıvermiş. Hatta anneme bile yaptım siyah olanını :)

Peki sizin favoriniz hangisi oldu? Eğer ki bu deseni yapıp benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Sevgililer günü için yaptığım aynı desenin kalplisi için buraya,

Bütün tırnaklarıma yaptığım siyah desen için buraya tıklayabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder