10 Şubat 2014 Pazartesi

Opak oje üzerine simli oje sürmek / Bugün tırnagımda hangi oje var-38

Gündüz


Ve Florasan ışığında...



Fotoğraflarda her tırnağım farklı bir renkte, aslında çok tercih ettiğim bir şey değil bu ama yeni aldığım simli ojeyi denemek için böyle yaptım. Flormardan aldığım bu ojeyi acaba ayrıca bir konuda incelesem mi diye düşünüyorum, yoksa bu yazımda mı incelesem diyorum ama çok uzayacak konu. Ben ayrıca inceleyeyim çünkü garip bir oje kendisi.

Florasan ışığında ve gün ışığında farklı farklı oluyor. Gördüğünüz üzere uçlarına tekrar oje sürerek french gibi de kullanabilirsiniz. Hem gün ışığında hem florasan ışığında çekilmiş fotoğraflarını da koydum. Hem ışıl ışıl hem de istediğim gibi bir simli oje değil maalesef. Epeyce denemeler yaptım kendileriyle. Beğendiniz mi?

0 yorum:

Yorum Gönder