7 Şubat 2014 Cuma

Gelecek yazılarım neler acaba?


Merhabalar,
Benim bir fikrim var. Artık ilerleyen günlerde yazmayı düşündüğüm yazılarla ilgili ufak bilgiler vereceğim. Tabi ki hepsini değil ancak hali hazırda kullandığım ve biraz zaman tanımak istediğim o yüzden hemen yazısını yazmadığım şeyler olabilir, mesela tekrar şans vermek istediğim bir şampuan var onunla ilgili tekrar bir yazı yazmayı düşünüyorum, kullandığım beğendiğim veya beğenmediğim parfümler, favori parfümüm gibi konular hala yazılmayı bekliyor. Kısacası önümüzdeki günlerde yazmayı düşündüğüm ürünler veya yöntemlerle ilgili yazılarımdan ufak satırbaşları vereceğim bu yazımda.

Bu seferlik aklımda iki yazı var ve bunlardan birincisi herkesin gözdesi, her kullananın elinden düşürmediği bir saç ürünü.

L'Oréal Elseve mucizevi yağ





Bu yağı denemesem olmazdı. Alalı bir hafta kadar oldu. Hem duştan önce hem duştan sonra kullanabiliyormuşuz. Her derde deva gibi gösteriliyor. Henüz deneme aşamasındayım. En az 1 aylık kullanım sonucu nasıl kullandığımı ve memnun muyum değil miyim yazacağım. Üstelik anneme de kullandırıyorum bakalım iki farklı saç türünde kim ne diyecek göreceğiz ilerleyen günlerde.
Ve bir de yeniden şans vermeyi istediğim başka bir ürün.


Ve yazımı yayınladım Linki: http://ojekalem.blogspot.com.tr/2014/03/loreal-elseve-mucizevi-yag.html

L'Oréal Elseve Arı sütü şampuan ve saç kremi



Hatırlamayanlar için şuradaki yazımda bu şampuanı kullanıp ürün incelememi yapmıştım. Ben memnun kalmasam da annem o kadar mutluydu ki bu şampuanla aylar sonra yeniden şans vermek istedim. Ancak bu sefer hem şampuan hem saç kremini aldım. Şampuanda farklılık yapıp kremsiz olanını aldım. Bir süre kullanıp ürünü tekrar inceleyeceğim. Bakalım yenilenen şişeleriyle bu sefer beni ne kadar memnun edecekler göreceğiz. Üstelik ikisi çok ucuza denk geldi. Fiyatını da mutlaka yazımda belirteceğim.

Evet arkadaşlar şimdilik yazmayı düşündüğüm iki konu bu. Aklımda bir sürü konu var ancak zaman yetmiyor bir türlü. En kısa zamanda yeni yazılarımda görüşmek üzere :)




0 yorum:

Yorum Gönder