1 Mart 2014 Cumartesi

Nivea Dry Comfort Roll-on deodorant


Yaz geliyor ve her gün duş alsak bile gün içinde bolca ter atacağız, özellikle de İzmir’de sabah akşam duş alsak yetmeyecek. Ben de bunun için yıllardır değiştirmeden kullandığım bir roll-on inceleyeyim dedim. Çok eskilerde spreyli şişelerdeki deodorantları ve mum şeklinde olanlardan denemiş biri olarak yıllar önce aradığımı buldum ve sonra da değiştirmedim.

Hem spreyli şişelerdekiler hem de mum şeklindekiler maalesef giysilerimde beyaz lekeler bıraktılar. Beyazlarda sararma, siyahları ise beyazlaştırdılar. Daha sonra likit roll-on şeklindekilerden kullanmaya başladım, farklı markalar denemiş olmama rağmen yine de aradığımı bulamamıştım ki Nivea ile tanıştım.

Ben yazın her gün, kışları ise haftada en fazla 3 kere kullanıyorum. Ve tüm gün kesinlikle pis ter kokusu duymuyorum. Giysilerimde ne bir beyazlık ne bir leke bırakıyor. Likit olduğu için sürmesi de gayet kolay oluyor. Kokusu hafif kremsi ve rahatsız etmeyecek derecede az. Bu yüzden yıllardır hiç değiştirmeden kullanıyorum. Kesinlikle tavsiyemdir.

0 yorum:

Yorum Gönder