3 Mart 2014 Pazartesi

Duru Mini Dus Jelleri







Bu konuyu bekletmeden yayınlıyorum hemen. Çünkü duru şu sıralar tanıtım amaçlı duş jellerinin mini boyunu (50ml) marketlere vermiş ve siz de alışveriş yaptığınızda marketler size veriyor. Ben ilk kez bununla İzmir’de bulunan Pehlivanoğlu marketlerinde karşılaştım. Üç adet gül kokulu olanından bedava verdiler.
Daha sonra Tansaş’tan ufak bir şey alırken bu tester duş jellerini tanesi 1 kuruştan sattıklarını gördüm ve kutuda kalan bütün duş jellerini satın aldım. Tamı tamına 20 tane orkide kokulusundan kalmıştı ve hepsine 20 kuruş vererek bir sürü duş jeli almış oldum. Bu minik duş jellerini ucuza aldığım için değil ama minik minik çok sevimli oldukları için ve kutularını daha sonra kullanabileceğim için çok mutlu oldum.

Her ikisi de çok güzel kokuyor ama ben gül kokulu olanını daha çok sevdim.


Siz de bu aralar karşılaşırsanız toplamayı unutmayın :)


0 yorum:

Yorum Gönder