24 Mart 2014 Pazartesi

Kuru Ciltler için Vazelin ve Limon


Şu sıralar mevsim değişiyor cildimiz ve saçlarımız bu duruma alışmaya çalışıyor. Özellikle mevsim geçişlerinde yaşadığımız bu dengesizlik haliyle cildimiz kuruyor. Öyle ki benim kışın dahi kurumayan ellerime kremler fayda etmiyor. Çok sık krem kullanmadığımı daha önceki konularımda belirtmiştim ancak bu aralar fazlaca kullanmama rağmen kuru ellere sahibim ve bu beni rahatsız ediyor.

Ben de bu durumdan kurtulmak için yöntemler ararken daha önce uyguladığım bir yöntem geldi aklıma ve paylaşmak istedim. Bir miktar vazelin ile birkaç damla limonu karıştırıp kuru cildinize uygulayabileceğiniz gibi önce vazelini sonra da limonu sürebilirsiniz.

Bu sayede pamuk gibi ellere sahip oldum. Hele ki kışın bunu akşam yatmadan önce yapıp ellerinize eldiven ya da çorap geçirirseniz yumuş yumuş elleriniz olur :)

0 yorum:

Yorum Gönder