2 Mart 2014 Pazar

Kendi yaptıgım sevimli bileklikler



Bir süredir youtube videoları izliyorum ve şu yabancıların DIY(do it yourself-kendin yap) videolarına takılmış durumdayım. Oradaki bir videodan öğrendiğim şu şahane sevimli bileklikleri yaptım. İplik bulmakta maalesef zorlandım. Daha ince ipliklere, daha güzel renklere ihtiyacım vardı ancak maalesef bunları bulabildim.

İlk yaptığım bileklik tam bir fiyasko olsa da sonrakilerde işi kaptım (elim alışana kadar yamuk yılık oldu gerçi) ve gördüğünüz bileklikleri yaptım. Üzerlerinde kalpler var ve süper tatlı görünüyorlar. Eğer uygun, cıvıl cıvıl renkli iplikler bulursam yenilerini yapacağım.

Ortada gördüğünüz bileklik, ilk dememem olduğu için karışık bir şey oldu. Diğerleri ise elim alışınca kalpleri yapmayı becerdiklerim :)


Yazın gelmesini ve rengarenk bileklerimi kullanmayı iple çekiyor olacağım.  


0 yorum:

Yorum Gönder